Sep 16, 2011

Ohh Putu Mayam..Dimanakah kamu!!



Dah seminggu aku mengidam nk makan putu mayam. Dah seminggu jgk lah tiap2 ptg aku keluar mencari putu mayam ni kot area alor star ni, tau aja mana2 ada pasar malam mesti aku terjah punya, tp masih belom ada rezeki aku. Susah benor rupernya nk mencari putu mayam ni yer..isk isk..
Semalam mencari putu mayam ni sehingga ke pasar malam Tunjang, tp sedey nya x dak jgk..Bila tanya pokcik2 yg juai kat pasar malam tu, katanya selalunya ada yg menjual putu mayam tu kat situ tp semenjak raya ni x dtg2 lagik menjualnya..masih beraya kot..
Malam ni nk bertolak gi Penang lagik, nak carik putu mayam kot area Penang pulak lah!
Harap2 ade la rezeki aku nk makan putu mayam ni yer..
Kempunan ni..Tulon!!

1 comment:

~IZZAH~ said...

ha betul la sub, la ni ramai penoiaga masih bercuti raya.. sabar naa nanti ada la tu..