Aug 24, 2017

KHASIAT AIR HALBA



KELEBIHAN HALBA
Rasulullah saw bersabda:
Sekiranya umatku tahu akan kelebihan Halba nescaya mereka sanggup tukarkannya dengan sebanyak timbangan emas.
Pada suatu hari Rasulullah saw menziarahi sahabat Saad Bin Abi Waqqas yang sedang sakit. Rasulullah saw menyuruh dipanggil tabib. Al Harith Ibn Qaldah datang merawat Saad Bin ABu Waqqas. Beliau mengesyorkan agar Saad makan Halba dan Korma Ajwa'. Dengan izin Allah Saad pun sembuh dari sakitnya. Rasulullah saw kemudiannya bersabda:
'Gunakanlah Halba sebagai ubat' (Qamus Al-Tibb)
Kegunaan Halba:
1. Diminum sebagai teh untuk:
- Melancarkan haid
- Menghilangkan kembung, sebu dan senak
- Pencuci perut
- Menguatkan jantung
- Menghilangkan lendir tekak
- Melegakan sakit kepala/migraine
- Membuang angin
- Menyembuhkan buasir
- Sengugut
- Meransang rahim
- Kegemukan
- Kurang berat badan
- Mengawal kencing manis
- Radang kulit dan bisul

2. Teh Halba + Madu
- Kurangkan ketagihan merokok dan dadah
- Anemia

3. Untuk anak2 yg baliqh
- Kecergasan
- Kekuatan badan
- Tumbesaran

4. Untuk ibu menyusu🍼🍼🍼
- Banyakkan air 🥛🥛🥛

5. Halba juga adalah ramuan tradisi menambah nafsu 👨🏻dan 👩🏻
6. Memanaskan buah pinggang dan organ pembiakan.
7. Menjadi amalan kuno tabib China untuk rawatan mati pucuk.
Halba merupakan antara ubatan yg tertua di dunia dan digunakan oleh Al-Abqirad iaitu bapa perubatan Yunani.



#airhalba

Aug 22, 2017

Armila White Booster ISKIN





KEBAIKAN ARMILA WHITE BOOST
1- Kesan pencerahan SEAWAL 7 hari.

2- Menjadikan kulit seluruh badan kelihatan merah jambu pinkish semulajadi.

3- Mencantikkan kuku dan rambut serta merawat tumit kaki pecah & merekah.
4- Bibir kelihatan mungil dan pinkish.
5- Memberi tenaga sepanjang hari.
6- Sesuai untuk merawat masalah kulit seperti jerawat dan jeragat.
7- Anti oksidan, melambatkan kesan penuaan dan kedutan.
8- Melancarkan peredaran darah.
9- Menghapuskan jerawat di muka dan belakang badan.
10-Menyuburkan kulit seterusnya menghasilkan kulit yang licin, halus, & anjal.



CARA MAKAN 
- Sis ambil 1 biji sehari sama ada pagi selepas sarapan atau malam sebelum tidur.
- Sis boleh terus telan dengan segelas air tapi untuk kesan penyerapan yang lebih pantas, sis boleh buka kapsul dan tuang serbuknya ke dalam 250ml air n minum. Tidak diambil ketika haid.

** Kesan pencerahan bergantung pada kadar toksin dalam badan, warna kulit asal dan jumlah air yang diambil. Biasanya kalau lebihkan minum air 2-3liter sehari, kesannya sangat cepat.

1 botol 15 biji. 2 botol utk sebulan. 


TESTIMONI-TESTIMONI:










 HARGA RM35/BOTOL
POSTAGE ADD RM7 SM/RM10 SS

WHATSAPS +60194887412

Mar 25, 2017

RAINBOW PARADISE BEACH & RESORT, PENANG.


Plan nk holiday kat tmpt lain sbnarnya.
End up, ada beberapa perkara yg x dpt dielakkan..kita holiday dkt2 ajo..
Janji tetap holiday kan anok2..
So, ke penang lah kite😁😁

Welcome drink..

Hotel pilihan utk menginap mlm tu RAINBOW PARADISE BEACH & RESORT.
booking kot expedia, harga murah & berbaloi2..siap sekali sarapan lagik!!


Bilik kami..
Semua bilik kat hotel ni suite rupanya, bilik besar..mmg terbaik..
Katil pun besar, muat kami 4 beranak nk landing atas tu.

Balkoni..
sempoi mengadap laut, boleh sembang mlm2 smbil mkn koci 😂😂


 Ada bathtub..bdk2 ni suka lah..
boleh berendam 


Breakfast..
Makanan byk pilihan & sedap.
Utk kanak2 sebesar cik dania tu tmbah rm26.50..huhu..
Mahal kan..bdk tu makan dah la sikit.
Pagi tu pulak excited nk terjun kolam, makan nasik lemak secoet ja dia..
Haishhh..geram sguh..
Bayar mahal2 itu je ko mkn cik dania oii
😂😂

Yang selebihnya, mak apak lah yg makan..
Camna la nk kuruihh 😂😂

Acara yg dinantikan.Mandi kolam..Mandilah smp lebam ank2 oii..



 Adik buat peace ke apa tu dik 😁😁

Lepas mkn, lepas mandi..siap2 check out..
Ready utk terjah next hotel..😁😁

Feb 12, 2017

SHHA'Z BEAUTY BOOSTER WHITENING



KELEBIHAN BOOSTER WHITENING .
💜Memutihkan Kulit 5x ganda drpd Kulit asal
💜Putih sepantas injection .
💜Tidak Ada kesan sampingan .
💜Digalakan Untuk Ibu menyusu bayi
💜Menghapuskan toksin dlm badan
💜Menaikan seri rona merah jambu pada kulit .
💜Mengecutkan jerawat .
💜Menghilangkan Parut hitam yg lame
💜Kulit menjadi gebu ,putih & pinkish 💁🏼Satu botol tahan satu bulan
💁🏼100% halal
💁🏼Produk malaysia


Harga pasaran rm60
.
.
.
.
.
HARGA PROMOSI
RM45 SAHAJA
POS ADD RM7 SM/RM10 SS


BELIAN BORONG SILA WASSAP KAMI
LAGI BANYAK ANDA BORONG, LAGI MURAH

+60194887412

Testimoni-testimoni:













Harga pasaran rm60
.
.
.
.
.
HARGA PROMOSI
RM45 SAHAJA
POS ADD RM7 SM/RM10 SS

BELIAN BORONG SILA WASSAP KAMI
LAGI BANYAK ANDA BORONG, LAGI MURAH

+60194887412



+60194887412


Sep 21, 2016

Miss V Perfume by Molly Beauty (New packaging)


Fungsi:

💋Menghilangkan kegatalan
💋Membunuh bakteria dan kulat
💋Merawat keputihan
💋Mengetatkan faraj
💋Memulihkan luka selepas bersalin
💋Memberi haruman sepanjang hari
💋Mencegah kegatalan serta ketidakselesaan
💋Mencegah bau yang kurang enak
💋Tidak perlu meggunakan pantyliner lagi
💋Boleh di gunakan oleh ibu hamil atau selepas berpantang
💋Boleh di spray sekerap mungkin setiap hari
💋100% organik dan selamat digunakan
💋Mencerahkan celahan



Siapa yg boleh guna miss v:

💋 Ofcoz la isteri orang atau janderr..
💋 Wanita yg dh beranak sekali atau berkali kali..
💋 Utk seseorang yang rasa cik V nya longgar..
💋 Utk wanita yg sayang akan suaminya..

Cara nak grip serta merta? 

👉🏿 Cangkung dan spray kt betul2 miss v. spray sebanyak 3x dgn jarak 15cm, 
spray 10 minit sebelum bersama suami.. Insyaallah berkesan. tak caya? 
tanya cik abg... 

HARGA PASARAN RM75 SEBOTOL
.
.
.
.
.
PROMOSI RM70 SAHAJA..
FREE POSTAGE SEMENANJUNG
.
.
.
SAPA YG NAK BORONG..MEH ROGER2 KAMI..

Sms/whatsaps
0194887412