Mar 25, 2017

RAINBOW PARADISE BEACH & RESORT, PENANG.


Plan nk holiday kat tmpt lain sbnarnya.
End up, ada beberapa perkara yg x dpt dielakkan..kita holiday dkt2 ajo..
Janji tetap holiday kan anok2..
So, ke penang lah kite😁😁

Welcome drink..

Hotel pilihan utk menginap mlm tu RAINBOW PARADISE BEACH & RESORT.
booking kot expedia, harga murah & berbaloi2..siap sekali sarapan lagik!!


Bilik kami..
Semua bilik kat hotel ni suite rupanya, bilik besar..mmg terbaik..
Katil pun besar, muat kami 4 beranak nk landing atas tu.

Balkoni..
sempoi mengadap laut, boleh sembang mlm2 smbil mkn koci 😂😂


 Ada bathtub..bdk2 ni suka lah..
boleh berendam 


Breakfast..
Makanan byk pilihan & sedap.
Utk kanak2 sebesar cik dania tu tmbah rm26.50..huhu..
Mahal kan..bdk tu makan dah la sikit.
Pagi tu pulak excited nk terjun kolam, makan nasik lemak secoet ja dia..
Haishhh..geram sguh..
Bayar mahal2 itu je ko mkn cik dania oii
😂😂

Yang selebihnya, mak apak lah yg makan..
Camna la nk kuruihh 😂😂

Acara yg dinantikan.Mandi kolam..Mandilah smp lebam ank2 oii..



 Adik buat peace ke apa tu dik 😁😁

Lepas mkn, lepas mandi..siap2 check out..
Ready utk terjah next hotel..😁😁

Feb 12, 2017

SHHA'Z BEAUTY BOOSTER WHITENING



KELEBIHAN BOOSTER WHITENING .
💜Memutihkan Kulit 5x ganda drpd Kulit asal
💜Putih sepantas injection .
💜Tidak Ada kesan sampingan .
💜Digalakan Untuk Ibu menyusu bayi
💜Menghapuskan toksin dlm badan
💜Menaikan seri rona merah jambu pada kulit .
💜Mengecutkan jerawat .
💜Menghilangkan Parut hitam yg lame
💜Kulit menjadi gebu ,putih & pinkish 💁🏼Satu botol tahan satu bulan
💁🏼100% halal
💁🏼Produk malaysia


Harga pasaran rm60
.
.
.
.
.
HARGA PROMOSI
RM45 SAHAJA
POS ADD RM7 SM/RM10 SS


BELIAN BORONG SILA WASSAP KAMI
LAGI BANYAK ANDA BORONG, LAGI MURAH

+60194887412

Testimoni-testimoni:













Harga pasaran rm60
.
.
.
.
.
HARGA PROMOSI
RM45 SAHAJA
POS ADD RM7 SM/RM10 SS

BELIAN BORONG SILA WASSAP KAMI
LAGI BANYAK ANDA BORONG, LAGI MURAH

+60194887412



+60194887412


Sep 21, 2016

Miss V Perfume by Molly Beauty (New packaging)


Fungsi:

💋Menghilangkan kegatalan
💋Membunuh bakteria dan kulat
💋Merawat keputihan
💋Mengetatkan faraj
💋Memulihkan luka selepas bersalin
💋Memberi haruman sepanjang hari
💋Mencegah kegatalan serta ketidakselesaan
💋Mencegah bau yang kurang enak
💋Tidak perlu meggunakan pantyliner lagi
💋Boleh di gunakan oleh ibu hamil atau selepas berpantang
💋Boleh di spray sekerap mungkin setiap hari
💋100% organik dan selamat digunakan
💋Mencerahkan celahan



Siapa yg boleh guna miss v:

💋 Ofcoz la isteri orang atau janderr..
💋 Wanita yg dh beranak sekali atau berkali kali..
💋 Utk seseorang yang rasa cik V nya longgar..
💋 Utk wanita yg sayang akan suaminya..

Cara nak grip serta merta? 

👉🏿 Cangkung dan spray kt betul2 miss v. spray sebanyak 3x dgn jarak 15cm, 
spray 10 minit sebelum bersama suami.. Insyaallah berkesan. tak caya? 
tanya cik abg... 

HARGA PASARAN RM75 SEBOTOL
.
.
.
.
.
PROMOSI RM70 SAHAJA..
FREE POSTAGE SEMENANJUNG
.
.
.
SAPA YG NAK BORONG..MEH ROGER2 KAMI..

Sms/whatsaps
0194887412

Jul 21, 2016

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

APA ITU MINYAK HERBA ASMA MUJARAB


Minyak Herba Asma Mujarab ialah minyak herba yang mampu mengatasi
 masalah Asma,lelah atau semput,berkahak,batuk dan lain-lain berkenaan.
Herba ini 100% selamat tanpa kesan sampingan

Herba adalah penawar pelbagai penyakit.Beralihlah kepada penawar yang 
berasaskan herba semulajadi.Herba ini tlh digunakan sejak beribu tahun dahulu.
Zaman sekarang ramai yang telah beralih kepada penawar herba semulajadi 
sebagai alternatif penawar penyakit kerana kesedaran tentang ubat kimia 
banyak kesan sampingan jika digunakan dalam masa yang lama.
Jom dapatkan segera herba luar biasa ni selagi stok masih ada !


FUNGSI/KEBAIKAN/KELEBIHAN/MANFAAT
MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

Mencairkan kahak yang terperangkap yang menyebabkab lelah.
Mengeluarkan kahak yang mengganggu sistem pernafasan.
Memberi kelegaan kepada sistem pernafasan.
Membantu mencegah gigitan serangga berbisa.
Mengatasi masalah sakit gigi.
Atasi masalah senggugut.
Masalah sakit urat.
Masalah luka.
Mengatasi kembung perut.
Mampu hilangkan stres.

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB
KEBAIKAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB


KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

Minyak Zaitun.
Minyak Kelapa Dara. 
Habatussauda.
Pati Gamat.
Akar Kayu.
Herba Terpilih.

CARA PENGAMBILAN/CARA PENGGUNAAN
MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

Tebuk lubang pada minyak supaya senang digunakan dan jimat 
dengan saiz tebukan yang sederhana.
Goncangkan sebelum guna.
Sapukan dari leher ke dada dan tengkuk ke belakang. Juga boleh
sapu pada tapak kaki.
Sapukan sekerap yang boleh terutamanya selepas mandi.Jika kurang 
perubahan sapukan dengan lebih kerap,insyaallah dengan hanya 
satu botol anda mampu merasai perubahannya.
Buat permulaan,jika asma teruk,sapu sekerap yang mungkin
dengan konsisten.








PANTANG LARANG PENGGUNAAN
MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

Untuk hasil yang baik minum air kosong sekurang-kurangnya
 2liter setiap hari.
Tidur awal,rehat dengan secukupnya.
Amalkan gaya hidup sihat.
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman bergas
Minuman keras
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)

KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Minyak Herba Asma Mujarab dijamin HALAL dan disahkan KKM!.

HARGA SEBOTOL RM39

Anda mahu dengan harga promosi..
cpt2 hubungi kami..
Stock utk harga promosi terhad..
Siapa cepat dia yg dapat!!

0194887412
Agen seluruh malaysia di alu-alukan..
Belian borong dengan harga termurah boleh hubungi kami..

0194887412

REVIEW/TESTIMONI
















HARGA SEBOTOL RM39

Anda mahu dengan harga promosi??

cpt2 hubungi kami..
Stock utk harga promosi terhad..
Siapa cepat dia yg dapat!!

0194887412
Stokist/agen/pengedar seluruh malaysia 
di alu-alukan..
Jom jana pendapatan dengan kami..
Belian borong dengan harga termurah 
boleh hubungi kami..
lagi banyak anda borong, lagi murah harga yang kami beri..

CEPAT BERTINDAK

LIKE PAGE: PRODUK KECANTIKAN ONE EBEAUTY

WECHAT: 
ONE.EBEAUTYSHOPPE