Jun 12, 2011

~ Rumahku a.k.a Ofisku ~



Ini adalah gambar masa raya tahun lepas aku amik..Masa ni sebelom start menjait..Kat sinilah aku bertapa masa bulan posa nati..



Bila dah sibuk menjait, rumah aku terus bertukar jadi tongkang pecah..tahun ni nmpaknya makin dahsyat la umh aku..



Baju2 yang org tempah, aku sembunyikan bawah meja supaya bila tutup curtain meja tu x la nmpak sgt betapa bersepahnya rumah aku..Tp ada customer aku pernah tanya " kak wanie x byk la sgt amik tempahan baju yer" lalu aku jawab " x banyak ko cakap, nah cuba ko tengok, sambil selak curtain meja ni..terus customer aku cakap " Adoii, pandai sembunyi no.". :)

3 comments:

penDragon said...

selamat bertapa wanie...lps sebulan berat poket tu...jgn lupa duit raya kami....

Aku DaN SeSuAtU said...

kami nak duit raya jg..bila nak belajar menjahit nie..macam teruja je tgk..

wanie amerie said...

Pendragon: hehe..dowit raya mesti ado raya nati!
ila: raya ni mai la alor star, bole singgah umh aku amik dowit raya..blaja la ila, x rugi sebenarnya tau menjait ni,kalo x amik upah pn at least bole bt baju sendiri.