Mar 2, 2011

Hantuu Telor :)



Skrang ni dania asyik mkn telor ja..pagi petang, sket2 'maa nak egg'..nasi ke haper jenis mkanan lain semua dania x layan kecuali telor..So, hari2 aku dok pikirkan menu untuk dania yg berasaskan telor..dri telor goreng mata, telor dadar, sup telor, masak lomak telor, msak kicap telor, mcm2 lagi janji ada telor..aku pon hari2 mkn telor, rsa muka aku pn dah mcm telor..Jd menu wajib masakan aku hari2 skrg mesti ada telor x kisah la telor masak apa pn..sekali hadap maunya 2 biji telor dania makan, isshh x boring ka dania ni asyik makan telor ja..
Risau jgk aku, ok ke x untuk tumbesaran dania kalo asyik jamah telor jer tanpa makan makanan lain..
Memang aku tau telor merupakan makanan yg sihat tp sekiranya diambil secara berlebihan akan membawa kemudaratan..

No comments: