Mar 12, 2011

Anniversary ke-5 tahun..

Alhamdulillah pejam celik, pejam celik dah 5 thn aku melayari bahtera perkahwinan bersama hubby. Bohonglah kalau aku cakap x penah berselisih faham sepanjang perkahwinan kami, bagi aku semua itu adalah asam garam rmhtgga. Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak suami isteri..hehehe
Bak kata pepatah alah bisa, tegal biasa..
Kali ni kami meraikan secara sederhana, berbanding tahun lepas pergi melancong ke China, tahun ni x dak kot surprise camtu lagi, kang tiap2 tahun pergi melancong luar negeri maunya pokai..ngeee


Kami memilih untuk meraikan anniversary kali ini dgn menonton wayang di Village Mall Sg Petani, ceritanya ialah Hikayat Merong Mahawangsa..jln citernya best sbb berlainan dgn citer2 melayu yg lain, yg mana semuanya berkisarkan komedi @ seram..suatu pembaharuan dlm industri filem tempatan..


Sebelah malamnya pulak, kami memilih Spring's Leaf Cafe untuk makan malam romantik kami..hehe
Terbaik sgt, suasana yg tenang serta diiringi muzik berentak slow, menjadikan makan malam kami sgt bermakna.


Makanan yg disajikan pn tersangatlah sedap..berbaloi rasanya kami memilih Cafe ini untuk meraikan anniversary kali ini..


Hubby aku sedang menjamu selera..nyum..nyum


Aku pn x terlepas untuk posing dulu bersama menu istimewa yang kami pilih sempena anniversary kami....

Doa aku semoga rumahtangga kami bahagia selamanya, kekal hingga ke akhir hayat.Tabahkanlah hati kami dalam mengharungi ujian & cabaran dalam melayari bahtera rmhtgga ini..Amin.

4 comments:

penDragon said...

Happy Anniversary waniey & rie...sweet sgt waniey pakai tudung mcm tu...sesuai dgn waniey

wanie amerie said...

TQVM K RUBY..

::Kak Sambal:: said...

hai wanie, hehhe...akhirnya jumpa blog kak ejan yer, hehhe... amboi makanan ape tue ada tiang bendera tinggi2...

wanie amerie said...

mamalyna: haha..ntah la tiang letrik pa yg depa boh,nk mkn pn x brani.saja je nk try menu tu tgk cam menarik ja..