Nov 9, 2009

DULU CIKGUKU,SKRG SUAMIKU..



ALHAMDULILLAH..Dgn sekali lafaz kmi selamat diijab kabul lps asar pda 10/3/06.. Esoknya majlis kenduri sebelah umah aku berlngsung dgn meriahnya. Malangnya aku mengalami dmm selsema mgkin terlampau letih menguruskan/pikir byk hal smpai aku x dak suara hr perkahwinan aku, tp still ble senyum sokmo time bergmbr..hehe.. Keesokannya plak majlis bersanding disebelah suamiku, actually aku mmg tersgt2 keletihan n mintak bg selesai cpt2 supaya aku ble rehat.. tp ada benda lawak terjd ms aku tgh bersnding iaitu aku x dpt menahan sebak lalu menangis teresak2 kt ats pelamin..huhu.. kalo ikutkan tu mmg abis semua mekap terkeluaq tp nsb baik aku amik mekap' baik punya' teriak pun maintain ( yela sedey sbb dh jd isteri org n pasni kena berpisah dgn mak bapak) aku rsa semua org akn mengalami perasaan yg sama kan.. Pastu ada la dgr2 org tnya napa pengantin pompuan rheyau, kawin paksa ker? Sebenarnya bkn paksa tp paksa rela..haha.. Nilah benda yg x kan aku lupa seumo hdp..









No comments: