Nov 9, 2009

PENANTIAN SATU PENYEKSAAN..

Aku terus diuji lg, mana x nya kwn2 yg kawin sekali semuanya dh ada ank tp aku still berdua.. Mmg sedey, bila ada org tanya dlm nada perli ' hampa ni bla lg nk tmbh, x kan nk berdua smpi bila2 jer kot'?? Berdesing telinga aku dgr, tp kdg2 heran jgk ada lg manusia yg x paham2 ni, bkn aku x mau tp x dak rezki lg laa.. Ermm, x tau nk ckp cam ne tp aku mmg stress n sensitif sgt bila ade dgr soalan camtu.. Sapa la yg kawin x mau ank kan? Tp soal jodoh, rezki, ajal kan Tuhan yg tentukan..Walau mcmana kita dok merncang kalo Tuhan x izinkan x menjd jgkkan. Skrg bru aku faham sgt napa couple2 yg dh lma kwin tp msh blum ada ank sgt sensitif soal ni.. Nk kata x usaha,dh mcm2 aku ikhtiarkan jumpa DR PAKAR, cara traditisional, mkn jamu, mengurut, minum air tasik dyang bunting, kira kalo ada org petua tu semua aku try la tp still x rezeki. Akhirnya aku pasrah n set in my mind don't worry InsyaAllah kalo satu hr nati Allah nk izinkan ade la.. Benda kalo kita dok terlampau pikir sgt ble tertekan. Bagi aku mgkin cuma kita jer yg x tahu ada hikmah disebalik ujian Nya..

No comments: