Nov 9, 2009

INDAHNYA PERCINTAAN...




Ermm,nk citer sket la dlunya my hubby adalah cikgu aku msa kat sek men,tp dh jodoh kmi skrg jd suami aku..kalo aku igt blk lawak la plak kwin dgn cikgu sendiri..haha..Tp jgn pikir bukan2 k,aku mula bercintan dgn my hubby pas abih SPM tau, msa sek kmi just menjeling2,senyum2,ushar2 jer..tp dlm hati MASYAALLAH... Aku igt lagik dlu aku penah bca bku citer ttg percintaan ank murid dgn cikgu,terdetik dlm hati aku 'best jugak kalo aku jd camni ek' rupa2nya mmg menjdi...So,percintaan kmi berlangsung lbh krg 5 thn n bermcm2 dugaan kmi hadapi.Mana x nya shgga aku sggp transfer kampus dr perak blk ke kdah semata2 dkt dgn buah hati la katakan..hehe.. yg terharunya ckgu kiter ni pun sggp tggu aku smpi abis study..Akhirnya kmi amik kptusan mngikat prtunangan pd 15/7/05..




No comments: