Oct 3, 2012

Tahniah buat cik abg aku..

Ni cerita basi lagi..cam biasa lah dah berkurun,
baru sempat nak update..hehe..
Yg ni cerita pasal team hoki sekolah cik abg aku smk mergong,
 masuk paper hari Khamis,13 september 2012 lepas. 
Team lelaki menang 3 tahun berturut2 & perempuan plak 2 thn berturut2..
Tajuk PASUKAN HOKI SMK MERGONG DISEGANI..
waahh, hebat tu..

Ada la gmbr cik abg aku ,yg ujung kanan sekali,bju warna merah tu..
Biasalah,bila team dah menang n nak masuk paper,semua pakat interprem lah..
padahal yg penat, hari2 dok tgh padang latih hoki smp kulit dah tukar kaler,
yg pakai baju merah ujung kanan sekali tu ler.

Bila aku tnya 'abg kan coach utama, napa abg jer yg x dok kat tengah tu'??
Kata hubby..'ala,biaq lah..jnji gmbar abg pun ada pa,
Abg kan low profile'..
Ishh..semua yg tgk gmbr kat ats tu,
akan cakap coach utama adalah yg kat tgh pakai baju biru tu..
Padahal cikgu tu, guru iringan saja..

Bila tgk dah masuk paper, terubatlah hati aku..
Rasa berbaloi sbb selalu kena tinggai dgn cik abg..
Sbbnya, sibuk train team hoki lah..
Tp dah masuk paper, oklah dah nmpk hasilnya .. 

No comments: