Aug 16, 2011

Restoran Bahtera Nelayan

Sepanjang ramadan ni dah kali kedua kami ke Restoran Bahtera Nelayan ni, semuanya gara2 aku yg mengidam nk makan gulai ikan sembilang kat sini. Aku dh beberapa kali pernah try gulai sembilang yg marvelous tu..jd sejak mengandung ni asyik teringat2 akan gulai ikan sembilang.
Masa mggu pertama puasa aku dah dtg sini, tp masa tu ikan sembilang x da jd digantikan dgn ikan jenahak.. Rasa kelazatan gulainya tetap sama walaupun berlainan ikan..
Kelmarin aku dtg lagik, dgn harapan kali ni ada lah ikan sembilang yg diidamkan tu, Alhamdulillah mmg ada rezeki aku..


Badan dah mula naik, byk baju yg dah ketat & jeans hanya selai ja lgik yg muat. Yg lain semua dah simpan dalam lemari.. Skrg makin ayu sbb selalu berbaju kurung, hnya baju tu saja yg muat pun..








Menu yg kami makan Gulai Ikan Sembilang, telur dadar, kailan goreng ikan masin, ulam2 & yg x dak dalam gambar sbb x smpai lg ialah jeruk maman..

1 comment:

~IZZAH~ said...

jeruk maman pun ada? pehhh meleleh air liur