Aug 1, 2010

Like father like daughter...


Anak dara aku ni x layan la main ank patung ker,masak2 ker...main bola,hoki bru dania layan..lasak sggh la ank dara aku ni..


Nmpaknya dania ni ikut papa dia jgk la,pdhal aku ni mmg x suka sgt kalo dania terlibat dlm sukan,bkn ape takut hitam kang ank dara aku ni..


Tp ermmm,dr kecik2 lg dh tunjuk belang asal jumpa kayu hoki mula la cri bola plak nk main hoki..maklum la umh aku ni ada satu bilik khas utk stor kayu hoki,dh x muat kt sekolah hubby wak lek la simpan kt umh aku,bt menyemak jer..hmmmm


*laptop ni apasal cam hampeh jer,nk edit gmbr pn x leh..something wrong la dgn my laptop sejak hubby aku format lain ni..adoisss...

1 comment:

~IZZAH~ said...

dania, dania... ganas sungguh kamu ni.. tp bagus la kecik2 dah pandai bersukan. abaikan mama kamu yg puteri lilin tu ye