Mar 20, 2010

BENGANGGGG.....

* aku mmg bengang sgt bila ade org suka jaga tepi kain org ni..eee,tlg la napa korang x abih2 nk ganggu hidup aku dr aku sblum kawen smp dh beranak pinak camni pn korang asyik bt fitnah mcm2 kt aku..apa korang nak haa!!
* x puas lg ka korang fitnah aku sblum2 ni,korang x tau ka yg fitnah tu satu dosa besar wey..
* aku x penah nk amik tau hal korang,apa korang nk buat,lantak korang la jnji jgn kacau hdp aku dh la!!aku sakit hati bila ada org suka jga tepi kain aku n bt citer yg bkn2..
* korang x abis2 dok fitnah yg bkn2 pasai aku ni,apa korang dpt?? suka plak tuduh benda yg bukan2..byk lg mslh dlm dunia ni la weii..awat korang pndai2 bt andaian akn masalah aku..aku tau la masalah aku sndiri, napa korang memandai ja bt citer yg bkn2??
* aku bahagia sgt dgn kehidupan aku skrg weii..ada suami yg baik hati n ank yg menghiburkan..aku tau la korang jeles n dengki dgn aku..
* napa korang nk bt statement yg bkn2 ttg hdp aku..tlg la jgn bt aku mcm ni..napa x abis2 nk kacau hdup aku..
* Ya Allah Ya Tuhanku, tlg la beri petunjuk n hidayah bt insan2 seperti ni..
insafkan lah mereka supaya tidak sesuka hti bt fitnah kepada sesiapa pn,kasihanila mereka..berikanlah peluang untuk mereka bertaubat n kembali ke pngkal jalan..amin...

3 comments:

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

kat opis akak pun banyak orang cam gini

mamamiera said...

kite same wani.. kenape ade org mcm ni dlm dunia ni.. x bleh ke wat hal masing2 kan.. hairan betol.. kalo dorang rase dorang x berape nk lawa, buatlah perangai lawa skit.. ini x, dah la xlawa dgn perangai2nye skali pon xlawa..

org yg dengki dgn zai sorang jer kat kampeni zai.. lebih parah lg dia buat fitnah pasal zai n inform dgn hubby !!

zai akn balas balik perbuatan dia..
dendam nih.. geram sgt!!

hope so, org yg dengki dgn intan pon akan dpt balasan yg setimpal!!

wanie amerie said...

CRAZYBEAUTIFUL88 n mamamiera: mmg sudah lumrah kehidupan,selagi kita bergelar manusia selagi tula kita x kan abis diuji.t wani percaya setiap dgaan ada hikmah sebaliknya.ermmm..yg penting kita jga rmhtgg kita leklok n jgn layan sgt benda camni..