Nov 4, 2015

PIL HORMON CINA ORIGINAL

ASSALAMUALAIKUM..

Anda masih tercari-cari produk untuk memantapkan aset wanita?
Jom try pil ni, mmg saya rekemen sbb byk customer2 saya yang sudah try, hasilnya sgt menakjubkan 😊

Jom kita tgk apakah KHASIAT DAN KEGUNAAN pil hormon ni:


1.Digunakan sebagai terapi penggantian hormon yang kurang dalam badan. Membesarkan payudara dan punggung sekaligus dengan cepat, kesan kenaikan payudara dapat dilihat seawal satu minggu sahaja bergantung kepada keserasian badan

2.Hasil 10 KALI lebih berkesan dan cepat jika dibandingkan dengan suplemen herba yang berasakan ubat ubatan tradisional.

3.Punggung dan payudara terasa mantap dan gebu

4.Hanya perlu diambil 1 biji sahaja setiap 7 atau 10 hari kerana kesan hormon ini adalah yang paling kuat jika dibandingkan dengan pil pil hormon yang lain

5.Menjadikan payudara dan punggung anda yang kendur kembali pejal dan tegang

6.Kesan kenaikan payudara dapat dilihat seawal satu minggu atau lebih bergantung kepada tahap metabolisme badan ,penggunaan selama 3-12 bulan atau secara berterusan amat digalakkan untuk hasil memuaskan

7.biasanya digunakan oleh kaum2 maknyah dan transgender untuk menukar hormon lelaki kepada hormon wanita

8.Sesuai untuk wanita yang langsung tiada payudara atau payudara kempis dan kecil selepas menyusu anak,

9.Juga boleh menjadikan kulit muka dan badan putih gebu

10.sebagai alternatif lain bagi mereka yang takut untuk melakukan teknik suntikan dan juga pembedahan.

11.sesuai bagi wanita yang menoupous yang tiada atau kurang hormon dalam badan,mengembalikan kemudaan,kulit yang kencang serta kitaran haid yang teratur.


Cara pengambilan:

1) Untuk membesarkan payudara dan punggung
1. 1 biji makan dan rehat 10 hari (selepas makan tengahari)
2. Hari ke 11 makan pil ke 2
3. Hari ke 21 makan pil 3
4. Rehat 4 hari dan mula balik hari ke 5 period. 
( bagi yg nk truskan pil ini)

Kesan tidak balas dapat dilihat seawal 1 minggu shj bergantung kepada keserasian badan namun berbeza beza mengikut individu




     Untuk kesan pembesaran yang cepat dan ketara pengambilan susu soya sebanyak 2 gelas sebelum tidur dan 2 gelas selepas sarapan pagi adalah digalakkan kerana protein yang terdapat di dalamnya akan membantu pengumpulan kolagen di dalam tisu tisu payudara,pengambilan lebih banyak protein dari sumber lain  seperti ikan,
telur dan ayam akan mempercepatkan lagi pertumbuhan payudara



🌸 PIL HORMON CINA Diiktiraf perbadanan dadah antarabangsa (FDA) dan GMP !! .

KANDUNGAN SETIAP BIJI PIL

1.LEVONORGESTREL 6000 MCG
2.QUINESTROL TABLETS 3OOO MCG
3. pil hormon wanita ini menyerap menarik dan menyimpan lemak dan kolagen
 serta protein untuk disimpan di bawah tisu tisu kulit dan 
otot payudara dan punggung




Harga pasaran di antara rm60-rm70
Tapikan skrg ni kami tgh adakan Promosi, sapa nak ada hati teringin2 nak try tu jom order dgn kami, harga pun murah sgt2 kami nak bagi ni..
Harga mampu milik uoll...

PROMOSI HANYA
.
.
.
.
.
.
.
.
SEKOTAK RM25
ADD POS RM7 SM..RM10 SS
.
.
.
.
.
.
JUGA BOLEH DAPATKAN

Set kombo pil hormon cina
+
Sabun breast usa.
RM30
ADD POS RM7 SM/ RM10 SS



Rugi uolls x grab sempena harga promosi 
ni tau!
Jom cpt2 order, sbb stock masuk sekejap ja habis.
Hot selling tau pil hormon ni..
Seminggu 2-3 kali admin perlu restock..

BELIAN BORONG SILA HUBUNGI KAMI
WHATSAPS/WECHAT/SMS

+60194887412

Like page: 
Produk Kecantikan OneEbeauty
@
Wechat:
One.ebeautyshoppe
@
Blog: 
http://one-ebeautyshoppe.blogspot.my/?m=1
@

Lawati jugak kedai shopee terbaru kami di 
Tomey Beauty

14 comments:

Anonymous said...

Kesannya selamanya atau akan hilang setelah berhenti mengambil pil?

airin said...

INI pil perancang utk cegah kehamilan percayalah sis bahaya

Ekin Nora said...

Kenapa pil perancang bahaya? Semua farmasi pun jual pil perancang..tak faham apa yg bahaya. Cuba terangkan secara details

Babe Juliet castella said...

Memang bahaya kalau salah cara mkn. Sblm mkn kena cek dulu mngandung atau x. Hmm... kena kira menstrual. Klau bbrapa hari lg nk mens jgn mkn pill ni. Kena bg gap 10hari, kalau kurang jgn mkn pill.. tgu habis menses bru mkn. Sbb nnt tkt xmnses

Babe Juliet castella said...

Memang bahaya kalau salah cara mkn. Sblm mkn kena cek dulu mngandung atau x. Hmm... kena kira menstrual. Klau bbrapa hari lg nk mens jgn mkn pill ni. Kena bg gap 10hari, kalau kurang jgn mkn pill.. tgu habis menses bru mkn. Sbb nnt tkt xmnses

Unknown said...

Mksdnya klu rancang nk mengandung tak sesuai kan...

Unknown said...

Mksdnya klu rancang nk mengandung tak sesuai kan...

Anonymous said...

promosi ni masih ada lagi ke?

Marchilla 2014 said...

Brp rupiah hrgax

Marchilla 2014 said...

Brp rupiah hrgax

Marchilla 2014 said...

Brp rupiah hrgax

Elly Hasliyana said...

Kalau ia pil perancang...bape lama tempoh pil ni btahan dlm bdn? Mest ada tempoh dier...xkan selamanye...itu bkn perancang dh...itu memandulkan...

halimah Imah said...

Hai betol ke pill ni u amek tak boleh ade zuriat untk seumor hidop. I da takot

halimah Imah said...

Hi sesiapa yg tawu boleh terang kan.