Oct 14, 2015

TESTIMONI WOMAN DESIRE WDEC












Fungsi produk WDEC;

1.Menstabilkan hormon wanita,membuang toksin,melancarkan perjalanan darah,menstabilkan metabolisma dan mengaktifkan sel2 kolagen yang berkurang sambil membina sel2 baru di dalam badan anda.

Ada yg masih tak faham lagi dengan huraian di atas????

a.MENSTABILKAN HORMON WANITA.

- Bermaksud boleh menstabilkan hormon yg terlebih atau terkurang yang boleh mengakibatkan pelbagai penyakit yg berkaitan dengan hormon.Contoh Thyroid,endo,pcos,cyst,fibroid,sengugut dan period tidak teratur yg boleh menganggu kualiti kehidupan anda sendiri.

Contoh antara gangguan hormon?????

* kenaikan berat badan yg mendadak
*Selalu murung,stress dan marah2
* dll (boleh cari dalam google-banyakkan mencari info mengenai masalah hormon supaya anda semya boleh faham apa fungsi produk ini yg sebenar) Rajin belajar...tak rugi pon menambah ilmu pengetahuan.

B- Membuang Toksin.

Toksin dalam badan kita ni di pengaruhi oleh pemakanan dan persekitaran.Proses pembuangan toksin berlaku boleh dari segi perkumuhan dan perpeluhan melalui liang roma kulit.

Jadi kena banyakkan minum air dan perbanyakkan pemakanan berunsurkan fiber untuk mempercepatkan proses pembuangan toksin berlaku melalui.proses perkumuhan 

Jadi apa tindak balas yg berlaku jika dalam proses pembuangan toksin di dalam tubuh badan,jika tidak melalui proses perkumuhan yang baik?????

*Gatal2 kulit kerana toksin mulai keluar melalui liang roma di tubuh badan anda.

Tanda toksin dalam badan tinggi juga,anda cepat berasa penat,pening kepala dan mengantuk lebih dari kebiasaan anda.

Ini adalah tindak balas normal yg berlaku pada tubuh badan yg sedang mengalami proses rawatan pembuangan toksin dari tubuh badan.

Nak tahu lebih lanjut lagi boleh google untul pengetahuan anda.

C.Melancarkan perjalanan darah.

Krim ini bertindak melalui saluran darah anda..memasuki saluran darah dengan bertindak untuk merawat saluran2 darah anda yang berkemungkinan ada saluran yg tersumbat dek darah2 beku,kolestrol(lemak) yang menghalang saluran darah anda mengepam darah dengan baik.

Jadi normal lah kalau rasa sakit badan amat sangat di bahagian tertentu.Sudah tentulah ada saluran darah anda yg bermasalah yg sedang WDEC ini cuba untuk rawat.Supaya pengaliran darah berjalan dengan lancar di seluruh tubuh badan.

SEBAB ITULAH,Bagi pengguna yg sudah pon melalui proses rawatan WDEC wajah mereka tampil lebih berseri2,pinkish..segar dan awetmuda.Sebab kita punya peredaran darah dah pon lancar.

Jadi nak buat apa masa proses ini sedang di jalankan???
 BANYAKKAN BEREHAT...NAK CANTIK NAK SIHAT.JANGAN BANYAK KOMPLEN.Dalam tubuh badan sendiri yg bermasalah..jadi salahkan diri sendiri..jangan cari salah krim plak.Sebab diri sendiri yg siap sedia untuk di rawat.JADI BERTAHAN LAHH..ingat krim WDEC ni krim apa...ari ni pakai..semalam lagi dah jadi nealopaaa....berenti berangan!.

Melainkan badan anda memang tiada masalah...besok pon boleh CANTIK!

D- Menstabilkan Metabolisma Badan...

Yang kena faham yer sayang2 sekalian yang nak cantik jelita...Krim ni bukan krim kuruskan badan..Yang mana overweight akibat metabolisma badan yg rendah..dia akan stabilkan smpi ke paras normal supaya...berat banda anda kembali ideal.

Jadi yang dah selimm melimmsss takut terlebih kurus pon tak perlu risau.Sebab WDEC ni bukan ubat kurus.Tak mustahil yang terlampau kurus pon boleh naik berat badan.sebab nya dia menstabilkan  kembali metabolisma badan yg terlebih pantas tu ke paras yg normal..Jadi enjoy ur meal..jangannn bila tak selera makan pon layann kan jugak.Pastu tanya hakakkkk...kenapa makin kurus????Tanya diri sendiri tau..Kenapa makin gemuk??? Pon tanya diri sendiri...?

Makan macam biasa ikut waktu.Sebab kita bukan ubat kurus...ataupon ubat gemuk.

E.Mengaktifkan Kembali sel2 kolagen.

WDEC ni memang ada bahan khas untuk mencantikkan kulit, mencerahkan kulit di samping mempercepatkan proses penyembuhan luka.



Order??

Whatsaps/wechat/sms

+0194887412

No comments: