Sep 10, 2014

EPHYRA COLLAGEN


Ephyra memiliki kebaikan yang tersendiri dari bahan2 semulajadi penting untuk tubuh badan. Dengan bahan2 terpilih yang memiliki kandungan antioksida yang sangat tinggi dapat memulih + mengawal serta mencegah dari berlakunya penuaan + kehilangan kolagen penting + mengekalkan fungsi dan pertumbuhan sel2 + menentang kerosakan akibat UV dan radikal bebas dan sebagainya.

Bahan2 epyhra:
-Acai Berry
-Kolagen ikan laut dalam
- Gam Akasia
- L- Glutathione
- Asthaxanthin
- Serbuk Tomato
-Acerolla ceri
- Marigold Bunga Ekstrak
- Superberry.

Kebaikan Ephyra dari segi fizikal dan mental

Ephyra kulit = meningkatkan keanjalan kulit + mengurangkan kedutan dan garis halus + mencerahkan jeragat dan pigmentasi agar kulit lebih cerah dan bercahaya. Juga dapat membantu memulihkan masalah kulit eczema.

Ephyra tulang + sendi = Melegakan kesakitan pada sendi2 dan arthritis agar badan merasa kelegaan dari merasa sakit2 pada keseluruhan. Terlalu banyak bergerak + mengangkat barang2 berat mendatangkan kesakitan yang amat.

Ephyra Rambut = melambatkan uban + menjadikan rambut lebih sihat + lembut + bersinar

Ephyra sistem imun = meningkatkan keupayaan imuniti dan pemullihan sel2.

Ephyra Jantung = Mengurangkan kadar kolestrol dan menjauhan risiko sakit jantung dan tekanan darah

Ephyra sistem pencernaan = melancarkan proses pencernaan + pelawasan dalam badan + meningkatkan metabolisma badan + memberi manfaat untuk mengawal berat badan berlebihan

Ephyra retina = Melindungi + mencegah penyakit mata akibat kerosakan termasuk faktor usia dan juga akibat kerosakan pada gigi kerana kekurangan kalsium.

Ephyra perut = Melegakan kesakitan pedih ulu hati + gastrik. pengambilan makanan yang salah terutama makanan yang mengandungi cuka + asid berlebihan selain lewat makan, dapat mengundang penyakit ini. Bawang putih bakar juga dapat melegakan.

Harga pasaran
RM197 untuk 30 sachet.
Hrga promosi kami???
Rm175 shj..
Free postage..

Berminat utk order:
whatsaps/sms/wechat

019-4887412

Testimoni-testimoni:







Berminat utk order..
Whatsaps/sms 
019-4887412

No comments: