Feb 13, 2013

MIRACLE TAB SOAP


RM70/1 bar/125g (penggunaan sehingga 3-4 bln)~

Tab Soap mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara menyeluruh. Ia memiliki sifat unik yang seterusnya dimanfaatkan dalam rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai, sehinggakan ianya dinobatkan ibarat mimpi menjadi kenyataan.

Tab Soap ini bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin, dan ini akan memberikan perlindungan akti oksidan, terutamanya kepada sesiapa yang inginkan perlindungan daripada kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi, dan ribuan lagi masalah kulit yang lain. Tab Soap juga merupakan ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam, dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit.

Produk ini bukan hanya mampu menghilangkan jerawat, tapi berpotensi untuk merawat parut dan bekas jerawat secara maksima mungkin sehingga kulit anda menjadi cerah dan tidak dimamah usia. Diadun dengan bahan semulajadi, pembersih lembut dan mendalam ini dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit.

Faedah:
Anti pigmentasi, Anti-jerawat, mengurangkan kesan penuaan, menghilangkan Melasma, Parut luka, campak, kesan melecur & jerawat, mengecilkan liang roma, membuang toksin kulit, meratakan warna & mencerahkan kulit serta merawat kulit secara keseluruhan yang menjanjikan anda kulit yang sihat, halus, cerah berseri tanpa cela.

Cara pemakaian:
Urut buih pembersih secara lembut pada keseluruhan muka dan leher, bilas dengan air sehingga bersih..
NOTA: Sisa-sisa makeup perlu dibersihkan terlebih dahulu dengan pencuci makeup.

tips Cara pemakaian mask:
JANGAN basahkan muka, buihkan sabun, kemudian urut lembut pada kulit. Biarkan selama 5-6 minit, kemudian bilas.

Kandungan:
• Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera. Dijamin halal & selamaT. 


3 comments:

Rina Rahamat said...

as-salam..apa khabar? lama sy x singgah sini since berblog pun dah jarang hihi


sabun ni buat kulit gelupas x?

Anonymous said...

[url=http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106980751/]Buy Discount Renova pills Online No prescription! Tablets[/url] Buy Discount Renova pills Online No prescription! Tablets Buy Discount Renova pills Online No prescription! Tablets
[url=http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106980315/]Purchase Cheap Xenical tablets Online No prescription! Free Delivery[/url] Purchase Cheap Xenical tablets Online No prescription! Free Delivery Purchase Cheap Xenical tablets Online No prescription! Free Delivery
[url=http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106980751/]Buy Discount Renova pills Online No prescription![/url] Buy Discount Renova pills Online No prescription! Buy Discount Renova pills Online No prescription!
[url=http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106995863/]Buy Discount Inderal Online No prescription![/url] Buy Discount Inderal Online No prescription! Buy Discount Inderal Online No prescription!


http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106994726/
http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106996669/
http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106980539/
http://www.freewebs.com/muslimpharmacistsassociation/apps/profile/106995492/

Anonymous said...

Your aгticlе hаѕ сonfirmeԁ
useful to myself. It’ѕ quіte infoгmаtiνе and yοu are obviously extrеmеlу
experiencеd оf this type. You haѵe got poppeԁ my personal facе to be able to numеrous οpinion of thiѕ κind of topic alоng with intriquing,
notablе and reliablе articles.
Look at my weblog :: Mftot.Jointokyo.org