Nov 23, 2012

Doyan crepe..so yummy!!



Akhirnya dpat jgk merasa doyan crepe, setelah lama kempunan nk makan..
Nak buat,rasanya x berbaloi sgt sbb nak beli bahan2 lg mahal rasanya..

Kat area Alor Setar ni x jumpa lgik jual kat kedai2..
last2 try google cari 'durian crepe alor star'..
Maka terjumpalah satu iklan dlm mudah.com..
org changlun yg jual tu..
so,cepat2 sent sms utk order..
order 3 pack,setiap pack ada 5 ketul.
pagi order,ptg dah dpt..
yehaaaa!

Satu ketul yg pertama makan, 
Ya Allah..sedapnya..x tau nak cakap apa
bak kata cik dania..so yummy!!..
Kebetulan masa tu perut tgh lapar

Ketul kedua ok lagi..
masuk ketul ketiga dah mula rasa kemuakannya..hehe
sbb dlm tu inti doyan & cream..
mkn byk2 mmg akn rasa muak..
So,takat 3 ketul je, cik dania 1 ketul,hubby 2 ketul..
Selebihnya simpan dlm freezer utk esok2 pulak..
Sbb tu lah aku malas nk buat, nk mkn sikit je pun.. 
Kami ni jenis kek2,kueh2 yg manis2..agak kureng sket..

7 comments:

Aine Ainun said...

Alahai....sedapnya....
saya x dapat merasa lagi...
Kat belah Perak ni, ntah mana nak cari...

zuliana abd rahman said...

alaihai sedapnya wanie.yana pun dah lama teringin sangat dc ni tapi agak susah nak jumpa kat sini.Nak buat sendiri?huhuhu...sama mcm wanie, rasa mcm tak berbaloi jer nak buat coz nak makan berapa ketul sgt.Hai..bilalah nak dapat merasa dc ni

mummycda said...

tak tau pulak ada org kat changlun jual..hihi..memang mahal jugak kos nak buat sedangkan nak merasa sebiji dua je kan...ida pun sekali tu je buat dah hilang kempunan..hahaha

mummY daniSha said...

x merasa lg huuu =p

ashra said...

Wah daniaaaaaa.....
Sedap sungguh ye..

Saya belum rasa lagi duyan crepe ni..fenomena eh skang..rata rata orang mencari

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ui dapnyerr..sy lum merasa lagi..teringinnya..tgh order dgn kwn hubby neh..mlm ni dpt kot hihi

Masya said...

dah makan durian crepe jugak yummmiiiii .... sedap.. cremeeee sgt