May 19, 2012

Tathion Tab- Restock

Hai semua..
Kepada pencinta2 tathion tab, 
korang semua bolehlah dapatkan semula 
produk kecantikan dari Korea yg sgt mabeless tu. 
Setelah berbulan2 pihak kami berhempas pulas utk restock kembali tathion tab, 
Alhamdulillah, akhirnya pihak kami berjaya juga mendapatkannya..
 Stok baru smpi hari ini, panas2 lagi..hehe
Jom cepat-cepat order!

Maaf di atas segala kelewatan restock tathion tab sebelum ini. 
 Bukan salah dari pihak kami yer, 
tapi ada masalah di pihak pengeluar (Korea) sendiri
 yg menyebabkan stok asyik delay & delay. 

Jadi sapa2 yg berminat utk membuat order cepat2 grab yer,
 sbb stok sgt2 terhad.. 
Kira sapa cepat dia dapatlah! 
Harga ada sedikit kenaikan yea, sbb kenaikan harga bahan mentah di Korea.
Nakkan kulit cantik, pinkish, glowing & awet muda, terailah tathion tab.
InsyaAllah, hasilnya akan membuatkan korang tersenyum kegirangan..
Bagi yang dah mencuba, pasti akan tahu kehebatan produk ini.
  
Marilah kita pakat2 cantik belako..
Utk cik abe tersayang & kesejahteraan diri seniri..
 miiaauuwwww..


 
 Tathion Tab tatap pujaan hatiku..
Kini & selamanya...
:)

Maklumat lanjut mengenai tathion tab silalah klik : 
sini


10 comments:

>>EiN@>> said...

xaci..sub mmg dh cntik,hehe...klo km mkn tk glowing cmtu la..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ada MAL x produk ni?

wanie amerie said...

K ina:terailah,mana tau kot2 pasni glowing vogue the boom..ekeke

Cik Betty:ni produk dr Korea, bkn dari msia mmglah x de KKM@MAL. Tapi produk ni ada kelulusan FDA korea (ibaratkan KKM lah kalau di malaysia ni).

wanie amerie said...

cik betty: Untuk mendapatkan pengesahan dari KKM, hanya ubat yang ada mengandungi kandungan aktif sahaja memerlukan pengesahan dari KKM. Tathion Tab merupakan makanan tambahan (SUPPLEMENT FOOD).

mummY daniSha said...

ooohhh wanie makan ni yer..patutla halus mulusss je muke heee

mummycda said...

Betul..betul..betul....wajah wanie halus mulus jea....hihihi

Aine Ainun said...

wah....
mesti kulit chantik kan...

sat terjah kink tu...=))

wanie amerie said...

mummydanisha:ala..besa2 ja pun..dulu halus mulus ler,skrg dah tua2 ni, x bopa nak mulus dah..hehe

mummycda:wah, puji melambung nmpk..
ida..jom,wanie belanja makan..ekeke

AA:ibu mengandung x bole amik yer..hehe

>>EiN@>> said...

cuba free boleh,hahaha klo beli bape rega n tahan berapa lama...nona roguy pn xabis lg...

Musafir Minda said...

hehhhehe :P