Apr 23, 2012

'CAMWHORE'..

Cik Dania dah pndai amik gmbr seniri 'camwhore'... 
Nak tergelak pun ada bila aku tgk semua gmbr2 cik dania camwhore sorang2.. 
budak2 zaman skrg kan,cepat belajaq.. kecik2 dah pandai..
x taulah mana dia tiru ntah! 
padahal aku pun x pernah amik camwhore ni apatah lagi nk ajar cik dania..
ishh, x kuasa aii..
Jom layan cik dania 'camwhore'..







14 comments:

mummY daniSha said...

comelnye dania ni...comel sgt!rambut pjg..danisha x pernah lg rambut panjang...apa nama penuh dania?

mummycda said...

amboi cik dania macam model la....come sungguh....dah pandai posing2 dah....hihihi

penDragon said...

ish ish...ikut mama dia ni suka bergambar!

wanie amerie said...

mummydanisha:rmbut dia mmg sy x pernah potong pun dr kecik lg lepas acara bercukur dulu.
Nama penuh dia nurdania ermyna..

wanie amerie said...

mummycda:dia mmg suka posing kalo nk bergmbr.
kdg2 perasan seniri pun ada..hehe

wanie amerie said...

pendragon:aahh..mana lg nk tumpah kuah, kalo x ke nasi..ekeke..

mamaonie said...

Amboi..amboi siap possing topless tu...hehehe..comey la awak ni Dania... .��

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

walaupon rambut x sikat tp tatap comelll..pelik juga ya belajar dari sape..ingatkan td ibunya suka camwhore hihik larikkk

wanie amerie said...

mamaonie:cik dania mmg sentiasa comel dihati saya, walaupun ucuk asam x mandi..hehe

wanie amerie said...

cik betty:mamanya pun mmg gila posing, tp camwhore x suka..sbb rasa buruk sgt bila ber'camwhore' nie..
rasanya cik dania tgk tv kot..entahlah eden pun tatau mana dia belajaq..ekeke

Pn.Ibu said...

comel je dania..hehe

wanie, kaler rambut damia ni mmg mcm ni ke?

ashra said...

Alahai..comeynya dania.
Da pandai posing amik gambo ala fb ye.hehe

wanie amerie said...

Pn Ibu:aahh..rambut dia mmg perang..original..

wanie amerie said...

ashra:dia ni mmg pandai posing..tp ikut mood jgk..kalo dia bad mood,jgn haraplah nk posing2 semua..hehe