Nov 10, 2011

AidilAdha 2011


Sempat bergambar kami sefamily walaupun hnya menumpang camera my BIL. Camera cap chicken aku tue dah innalillah, dek kerna selalu dihempuk oleh Cik Dania, teross lingkup....
skrg sedang gigih menghimpun dowit sehari 2 kupang utk dptkan camera idaman DSLR, sehari 2 kupang bila tahun nk cukop neh!! ada ke sapa2 yg nk sedekahkan DSLR kat aku?..sila2..
baju pun raya kali ni haruslah sedondon, kononnya nk sedondon masa aidilfitri lepas tapi x sempat nk siapkan, jd kain itu akan disimpan utk raya thun depan..


Geng mak dare.. yg kiri kak ipar & yg tgh tu adik ipar.. cun x kami?..hehee
Aku adalah sgt gumuk, nmpk sgt kemontelan aku tu tambah2 lagik bila bergambar dgn dorang ni yg tinggi2 belaka, aku nmpk rendang jer..eeeee...menci2.. Aku harus diet!!!


Dania bersama cousin2 nya.. lepas ni dorang ni nk berpindah ke Qatar, entah brapa lama la dorang nk dok sana, alamatnya nanti lagi jarang nk berjumpa cam gini..

No comments: