Oct 15, 2011

Quantum Pendant



Adoii.. akhir2 ni asyik citer pasal sakit ja, kejap si ibu, si anak & da latest ttg si bapak pulak.. Lately hubby selalu sakit lutut & pinggang.. Ada satu haritu bgun pagi sakit lutut smpi x leh nk berjalan.. Dah try ubt mcm2 & mengurut jgk tp still x baik2.
Last weekend, hubby kena outstation di SP. Bila blk dr SP aku tgk ada pakai loket kat leher. Amboi, sejak blk dr SP ni len mcm ja laki aku ni, siap pakai loket lagi, perli aku. Then hubby explain about this loket, loket ni adalah kalung berubat. Bukan loket biasa. Kata hubby sejak pakai kalung ni, sakit lutut dia dah makin berkurang.. Lepas tu, baru aku perasan yg hubby aku jalan x capik lagi compared sblum pergi SP aritu.. Aku pn google la cari ttg loket ni. Mmg byk info yg aku dpt mengenai loket quantum ni. Ianya berasaskan satu medium tenaga galian (lahar gunung berapi). Harganya pun agak bole tahan mahalnya, tapi disebabkan hubby beli dkt kwn dia dptlah dgn harga murah sket RM450, harga asalnya adalah RM500 lebih kalo x salah aku. Ada perubahan aku nmpk bila hubby x dak merungut sakit lutut & pinggang lagi sejak pakai loket tu.. Tapi aku x brapa nk percaya sgt, adakah disebabkan faktor psikologi saja sehingga lah aku sendiri mencubanya.
Sejak aku miscarriage aritu, aku mmg selalu sakit kepala ya amat. Pergi check, doktor cakap disebabkan masalah hormon aku yg tunggang terbalik. Ye lah, dulunya aku peknen tetiba miscarriage plak. Mcm2 ubt sakit kepala aku try, smpi ke satu tahap aku terpaksa amik painkillers kerana x tahan sakit kepala yg terlampau.
Hubby suruh aku try pakai loket tu. Aku pun try lah jgk, kot2 baik. Ya Allah, dalam masa 5 min sja aku pakai terus hilang sakit kepala tu.. then bila sakit kepala dtg lagi, aku pun pakai loket tu, mmg pas 5 min terus hilang. magic2...
Apapun, kita mmg disuruh berikhtiar utk menyembuhkan sesuatu penyakit tu. InsyaAllah, setiap penyakit ada ubatnya.. Buat masa skrg nmpknya hubby dah x sakit lutut & pinggang lagi & sakit kepala aku tu dah makin beransur pulih. Bila rasa berdenyut2 kepala ni, terus aku pakai kalung sakti tu..heee..Alhamdulillah.. Maklumat lanjut mengenai loket quantum pendant ni, bole la korang google ja Quantum Pendant. Nk sharekan link kat blog aku ni, x bole lah pulak.. aisehh..

No comments: