Oct 18, 2011

..'Maa nak pi tulahh'..

Everyday after waking up, Dania akan galas beg & cakap 'maa, ania nak pi tulah'.. Dania more excited bila tgk ada bdk2 yg baru balik dari sekolah lalu kat depan umh.. Kebanyakan daripada dorang juz jalan kaki je, sebab sekolah dekat saja.
Usually, aku akan suruh dania belajaq tido awal dulu. Jika Dania tido mcm skrg ni (12mlm ke atas), tentu susah nak bgun pi sekolah. Disebabkan Dania x mau tido awal lagi skrg, sebab tu lah mama x antaq Dania pi sekolah lagi..hehe..
After that, ada satu mlm Dania tido awal, esok paginya dalam kul 7 pg Dania dah bgun & galas beg cakap nak pi sekolah. Alamak! mampos aku.. mcm2 jgk lah aku bg alasan. Antaranya, aku cakap harini sekolah cuti..haha.. & cpt2 ajak Dania pi kedai utk beli cekelat.. Lega.. bila blk dari kedai Dania dah lupa ttg nk pi sekolah. Nmpknya Dania suka sgt nk pi sekolah lani, aku takut nanti bila dah sekolah, ko boring kot pi sekolah hari2 nak ooi..
Sebelom ni ada jgk plan dgn hubby nak antar Dania ke taska for half a day next year, but i don't know yet. Nanti bila dania pi tulahh, mama mesti sunyi dok sensorang, sapa nk temankan mama..
Skrg ni ble jgk dok sembang2 & gaduh2 dgn Dania. I think b4 this, bila waktu dania p tulahh nanti mama ble main2 dgn 'adik', but now.... huhu..
I'm can't wait to pregnant again!!.. Please Allah, fulfill my wish..

2 comments:

penDragon said...

ooo....dania ckp pelat lagi ye...k ruby doa utk wanie supaya cpt conceive again.

wanie amerie said...

aahh, dania still pelat lgi skrg..hehe..tlg doakan wanie peknen lagi cpt lagi bagus!!..