Jan 5, 2011

Coti Lagiii...

Akhirnya dpt juga bawak dania pegi Zoo Taiping cuti sek yg lepas..Seawal jam 5 pg aku dah bgun masak nasi lemak untuk sarapan sebelum bertolak ke Taiping..hubby aku mmg leceh suka bgtau saat2 akhir nk pegi mana2,mlm tu dlm pkl 11 mlm bru bgtau aku.."jom kita p zoo esok"..eeee..sabor je la.apa lagi pulun aku pack brg2 utk pegi esoknya,hmpir pkl 2 pg bru aku tdo setelah selesai siapkan semua brg2 keperluan..pg tu dania byk meragam sbb aku kejut awai lgpn mlm semlmnya dania tdo lewat,so bila x ckup tdo asik merengek la budak ni..
Dalam jam 8 pg,kmi bertolak dr Alor Star menuju ke Taiping..dania tertdo dlm keta sepnjang perjalanan kmi & termasuk aku juga yer..ngantok tau x ckup tdo mlm semlmnya.
Kmi selamat smpi di zoo lbh kurang pkl 11 pg..pastu kejut dania x mau nk bgun lg..ishh geram btoi aku ngan budak ni,bwk mai jln x mau turun keta plak nk tdo lg.


Pic wajib jika berkunjung ke Zoo Taiping..


Dania said 'nak nek' when she see these elephants..


Lebih suka main kt playground ni drpd tgk binatang2 yg ada kt zoo tu..huhu..kalo dtg semata2 nk main ni x yah mai zoo pn tak pa,kt tmn umh kita pn ada playground ni..


Dania play until not care about da people....


Dania wasn't sporting that day,asik nk suruh dokong jer..x mau jalan lngsg..berpeluh papa & mamanya dok bergilir dokong dania..cam nk patah pinggang aku..hik hik..


Dania bad mood smpi aku nk sikat rmbut dia pn x kasi..berserabut daa aku nengoknyer..


On da way back,we stopped at Taman Tasik..Very beautiful scenery here..


Just want to tell,we ever come to 'dating' here..heee

At 3 pm,we set off back towards Penang,malamnya singgah Pesta Penang..x sempat nk ambik gmbr kat pesta penang sbb bateri camera habis,terlupa nk cas mlm sebelumnya..pstu blik hotel bru bole cas semula..


We stayed at Copthorn Orchid Penang Hotel one night..


Gmbor bilik kmi..esoknya pas check out cadang nk pegi bukit bendera,tp hubby aku dpt call dr kwnnya,perlu ke sekolah ada urusan perlu di settlekan..leceh btoi la,org bercoti pn diorang nk kacoo..menci aku..kmi pn blk la lepas pekena nasi minyak Kassim Mustaffa..

No comments: