Jan 27, 2011

BINGKISAN SEMALAM

Tetiba jer ada van pos laju dpn umh aku..Hubby aku pn kluar la utk amik sapa la antaq brg ni.
Ehh,tgk tulisan kt luar sampul pos ekspress cam tulisan abah (bapa mentua)jer.
So,hubby aku pn buka nk tgk apakah benda di dlmnya..owwhh..


Hasil nukilan pertama abah mengenai perjalanan kisah suka duka tentang hidupnya..buku2 keluaran yg sebelum ni adalah mengenai motivasi n pasal kerjaya seorang pendidik..
Teringin jgk aku nk ada buku tulisan sndiri ni,tp tu lah aku ni kalo menulis sket2 bole la kang lelama mula aku merapu meraban bagaikan..hahaa
Lalu aku pn suggest kpd hubby aku utk menulis sbb dia lagi byk ceritera compare dgn aku ni..apa yg dijwb oleh hubby aku ialah disuruhnya aku yg menulis utk dia..byk cantikk..isshh..


Tu gmbo abah masa muda2 dlu,dua dari kanan..hik hik lawak je aku tgk.
So, dptkan segera di kedai buku berhampiran or popular ker kalo korang berminat nk baca (promote la plak aku ni,menantu mithali la kunun). Aku dah baca sket,bestt ooo.. tp x sempat abih lg sbb buku ni telah dicurik oleh hubby aku tuk dibacanya..
DAPATKAN SKRG!!! SURE X RUGI...

No comments: