Dec 25, 2010

DESTINASI IMPIAN KU..


Inilah destinasi yang aku idam-idamkan selama ni..ke KOREA SELATAN iaitu NAMI ISLAND tp entah la bila hajat aku akan terlaksana..ni semua penangan drama bersiri Winter Sonata yg buat aku tergila2 satu waktu dlu..


Drama ini membuat aku tangkap leleh walaupn kali ke 10 aku menontonnya..sggh touching..heee..lagipn hero & heroin nya sama sepadan..


Kdg2 perasan plak terasa cam aku jek yg naik beskal tu dgn asben haku bila tgk drama ni..jgn jeles hokeyy!!


Harus aku mengumpul duit bermula hari ini utk next holiday aku ke tmpt ini...thn bila la dowit aku nk ckup utk ke sini..tp aku nk jgk!!nk jgk ke tmpt ini satu hari nati!!


Owhh..tempat ini sggh romantik..KOREA SELATAN tggu ketibaan aku yer..( thn mengkala pn x tau )hahaaa :)

2 comments:

~IZZAH~ said...

kalau duit dah cukup sekarang pun, jgn pi lg tau.. depa tengah nk perang. nanti habis la jadi tawanan perang pulak

wanie amerie said...

mmg pn..takpa,ni plan utk nati2..lgpn bru nk himpun duit lani..tera nk ckup dan kot settle segalanya..