Oct 15, 2010

Next Vacation..

Percutian aku seterusnya ke Kota London..mmg sgt best sewaktu berada disana.knapa x percaya ke yg aku bru blk bercuti di London,okey2 kalau x percaya jgk cuba tgk gmbr kat bwh ni..


Gmbar ni aku ambik di depan bas semasa kt London..laaa,x percaya jgk ker..yer la aku tipu je..hehe
Aku pergi bercuti kat Kota Keriangan Genting Highlands..bukan nya Kota London..jgn marah,nanti cepat tua..hik hik


Aku pergi ikut trip sekolah hubby,kami pergi naik bas..ramai tau yg ikut 4 buah bas semuanya,penuh kat atas tu semuanya geng kami ja la..







Dania x ikut sekali pun,sebab kami pergi sekejap saja..malam khamis bertolak esok ptg jumaat dlm pkl 6 ptg dah bertolak blk..
Sebenarnya ni dah ke 5 aku pergi Genting ni,rsanya semua mainan aku dah cuba indoor & outdoor,lgpn msa ni x brapa best sbb aku bru baik dmm..naik atas tu bdn rsa seram sejuk jer...pepun thanks 4 my hubby sbb bwk aku skali..ikutkan trip ni hnya tuk budak sekolah ngan cikgu2 saja tp aku tumpang sekaki..dah la pergi free siap dpt duit poket lagi seorang RM45..untung2 jd org kecik ni,aku siap bole menyamar jd budak sekolah msa nk bli tiket,sbb kalo budak sekolah harga dikira separuh jer..
hehehehh

No comments: