Aug 25, 2010

Owhh..smpai termuntah.....

Tahap keboringan aku dh berada ditahap yg agak kritikal..rsa penat+tension+letih bdn+pinggang cam nk putuih+mata pn dh x larat nk agkt bcaz x ckup tido tp aku gagahi jgk menghitung hari yg hnya tinggal dlm 2 mggu je lg..lepas tu aku ble rayaaa!!!
yg pling utama aku mahu cover blk tidoku sbb skrg tidoku mmg x menentu,kdg2 4 jam & kdg2 hnya 2 jm sehari.pastu aku mahu pegi bercuti nk rehatkan bdn yg penat bekerja siang & mlm ni,sian kat bdn aku..
Mgkn disbbkn terlalu letih & x ckup tido smpi aku termuntah2 td,tp x kluar apa2 pn cuma air liur yg pahit2 gitu,rsa cm dok muntah2 msa peknen dlu plak..hari ni hnya smpat siapkan 2 psg bj ja sbb aku berehat,esok perlu aku mengcover blk utk hari ni yg mana dlm jadual aku perlu siapkn 4 psg sehari supaya dpt aku menglangsaikan semua bj2 yg telah ditempah ni..adoiii
Tingin nk g shopping ni,nk g bli bj raya aku n dania..hik hik hik
Nk g mkn kt luar smbil lepak2 kt shopping komplex leh jamu mata sma..

* AKU TERLALU LETIH
* HARUS AKU PERGI BERCUTI JGK LEPAS NI...

2 comments:

~IZZAH~ said...

kesian... xpa, la pulun dulu buat duit, rezki mencurah-curah tu. pastu nanti bole enjoy... sambil2 jait tu boleh pikiaq siap2 destinasi percutian, br bersemangat kerja... hehee

>>EiN@>> said...

hehe,betoi tu izzah...aku dgr dia citer aku dh rs nk pitam klo tido 2-4jamje.......